Trim

OM TILBUDET

Trimgruppa har ansvar for seks forskjellige turmål, idrettsmerket og Seterløpet.

Turer

De seks turene vi har ansvar for er Allmannsåsen, Nattjernåsen, Svartebergflaget, Blautemyrhovet, Tresåsen og Tjuvnatten. Alle turene ligger på ut.no. På samtlige turmål har vi turbok som alle kan skrive seg inn i og bli med i trekning av gavekort hvert år. Alle turer er skiltet og blåmerka.

Idrettsmerket

Idrettsmerket er en fin test av egen form og arrangeres hvert år. Ulike øvelser innen styrke, spenst, hurtighet og utholdenhet.

Seterløpet

Seterløpet arrangeres hvert år den andre søndagen i september. Start på Solumsmoen og målgang på Vestre Spone. Lengde på løpet er 19,5 km. Seterløpet arrangeres i samarbeid mellom Nedre Sigdal IF og Vestre Spone IF.

GENERALSPONSOR

HOVEDSPONSOR