Sigdalsmesterskapet i 7’er fotball 2026
Det er klart for 4. utgave av det «moderne» Sigdalsmesterskapet» i 7’er-fotball!
15. august er datoen og vi håper alle er klare for å skape enda en fantastisk fotballdag på Prestfoss stadion. Vi håper og tror interessen er like stor som i fjor slik at vi klarer 8 damelag og 8 herrelag. Vi har også hørt på tilbakemeldingene og får tilbake semifinalene!
Hvem kan spille? Vi «strammer skruen» litt.
Jo, er du født i 2011 eller tidligere er du gammel nok. Øvre aldersgrense finnes ikke. Og vi oppfordrer «gamle» helter og heltinner til å bli med 😊 Du må ha en sterk tilknytning til Sigdal for å spille. Bor du her eller har bodd her er du kvalifisert. Har du spilt på NSIF, SSK, Eggedal, ØSI, Stjerna eller andre klubber og tidligere klubber i bygda er du kvalifisert. Jobber du i Sigdal er du kvalifisert.
Vi ønsker at dette skal være et SIGDALSmestesterskap. Vi elsker all interessen også fra de med litt tynne bånd til bygda, men for at det ikke skal skli ut så må arrangementskomiteen (fire pers.) godkjenne alle spillertropper. Det er ikke for å være kjipe, men for å sikre at dette forblir en så lokal turnering som over hodet mulig.
Dette kan bety at noen som spilte i fjor kanskje ikke kan spille i år, men vi vurderer selvfølgelig alle som melder seg.
Påmelding:
Som tidligere, påmelding til Christian Haugen, sms 92635504 eller messenger. Av erfaring så er det noen lag som er «satt» allerede så meld gjerne på et helt lag. Dere som ikke har vært med tidligere, meld dere på og vi ordner lag til dere 😊 Arrangementskomiteen ønsker at alle som vil skal få plass så da fyller vi opp lagene til det er maks 15 spillere på hvert lag.
Når det nærmer seg blir det tradisjonen tro gruppetrekning, presentasjon av tropper, ryktebørs osv.
Bankett!
Vi kjører selvfølgelig bankett etter mesterskapet, på samfunnshuset i Prestfoss. Vi håper på godt grillvær som i fjor. Detaljer og påmelding her kommer vi tilbake til.
Egen facebookside!
Vi har laget en egen side for Sigdalsmesterskapet slik at dere kan mimre tilbake til de tre siste års turneringer og bli inspirert til å bli med i år. Se bilder og filmer. På denne siden vil det også komme flest oppdateringer om tropper, rykter etc. slik at det ikke tar helt luven av alt annet som skjer på Nedre Sigdal IF sin hovedside. Oppfordrer alle til å invitere venner til å følge Sigdalsmesterskapet på Facebook 😊
