Vårdugnad 6. mai 2023

ÉN KLUBB – ÉN DUGNAD!

6. mai – Skatvedtmoen og Sigdalshallen

Vi håper å se så mange som mulig på Nerstad lørdag 6. mai! De aktives foresatte, samt andre som ønsker, kan boltre seg med raking, vasking, pussing, rydding og fiksing! Ta med diverse verktøy, rake, vaskebøtte etc.

Dagen deler vi i to, med en felles lunsj i midten. Da har vi gleden av å kunne invitere til foredrag i samfunnshuset med besøk av Bjarte Myrhol Dette er åpent for ALLE som vil høre på en av
håndballandslagets store helter.

Program for dagen:

• Kl. 9-12: Dugnad for foresatt fra 14 år til senior.
  • Kl. 12-13: Felles lunsj og inspirasjonsforedrag med Bjarte Myrhol i samfunnshuset. Ta med niste, vi serverer kaffe og kringle!
  • Kl. 13-16: Dugnad for foresatt 13 år og yngre.
  • Kl. 13-15: Praktisk gjennomføring av håndballtrening med Bjarte Myrhol! Oppfordrer alle trenere (i alle idretter) til å møte her for gode tips og diskusjoner!

Inspirasjonsdag for trenere, foreldre, spillere og ledere

Selv etter 20 års fartstid på høyeste nivå innen elitehåndball er det en ting som interesserer meg mer, nemlig barneidrett.

• Hvordan bli en god barnetrener?
• Hvordan skape idrettsglede?
• Hvordan øke rekrutteringen, og minske frafallet?

En ting er sikkert, pur idrettsglede på håndballbanen gir en fantastisk følelse, både for barn, foreldre og trenere.

«Norge er et av verdens beste land å være idrettsbarn i, men vi kan fortsatt bli enda bedre!»