NSIF 125 år – bli med og feire lørdag 12. november!

Bli med og feire Nedre Sigdal IFs 125-årsjubileum!

LØRDAG 12. NOVEMBER 2022

11.00-14.00: GRATIS bursdagsfest for alle i hallen!

Familiearrangement i Sigdalshallen med aktiviteter og servering av pølser, brus og kake. Norgesmester i breakdance kommer og shower! Kanskje vi også kan lære noen triks? Ingen bursdagsfest uten gave – alle gjester får en liten overraskelse!

18.00-02.00: Jubileumsfest (18-årsgrense) – FULLT!

Dørene åpner 18.00, kvelden starter kl. 19.00. Fest i samfunnshuset med velkomstdrink, middag, taler, lansering av jubileumsbok, hedersbemerkning(er) og dans. Musikk ved bandet “Foranledningen”. Eget drikke medbringes.

Påmelding til jubileumsfest: VIPPS til 18193. 100,- kr per deltaker. Skriv navn på de du melder på når du vippser. Spørsmål? Kontakt Ingunn Grøterud tlf 971 69 552 / ihgroterud@icloud.com

Klubbdager hos Nygård sport 22.-24. september

Sammen med Craft inviterer Nygård Sport i Åmot til klubbdager f.o.m 22. til 24.september med 30% på klubbtøy fra klubbkolleksjonen.

Midtveis i en hektisk fotballhøst og rett før både håndball- og skisesongen starter for fullt er det igjen mulig å gjøre et kupp på kvalitetsklær fra vår klubbkolleksjon. Bestiller du disse dagene får du 30 % rabatt på hele kolleksjonen. Fotball, håndball, langrenn trim/konkurranse samt tilbehør som jakker, sekk, bag etc. er en del av kolleksjonen.

Ønsker du å laste ned en pdf med kolleksjonen og bestillingsskjema, klikk her!

Turorientering 2022 er i gang

Velkommen til  turorientering i Nedre Sigdal i 2022. I år har vi 7 kart med 10 poster på hvert kart. Du finner konvolutter hos Sigdal Maskinforretning, Sport 1 Nygård Sport og Solumsmoen Servicesenter. Les mer

Klubbkveld 6. april 2022

Onsdag 6. april kommer Nygård Sport til Nerstad og vi inviterer til klubbkveld for alle medlemmer i samfunnshuset fra kl. 17.00-2030.

Nedre Sigdal IF har en samarbeidsavtale med New Wave Norway AS avdeling CRAFT og Nygård Sport. Vi har satt sammen en klubbkolleksjon fra CRAFT. Kolleksjonen er laget opp mot våre hovedaktiviteter; håndball, fotball, ski aktiv, og en kolleksjon for ski mosjonist, samt tilbehør. Men vi håper at alle våre medlemmer kan finne plagg som passer uansett aktivitetsnivå og bruk!

Onsdag 6. april kan du prøve klær fra kolleksjonen og alle som bestiller denne kvelden får 30 % rabatt.

Her kan du laste ned klubbkolleksjonen med priser og bestillingsskjema.

Nedreposten 2022

Her kan du laste ned Nedreposten 2022 som PDF.

Nedreposten 2022

Årsmøte 22. februar 2022

Det skal avholdes årsmøte for Nedre Sigdal Idrettsforening tirsdag 22 feb. 2022. kl 19.00.

Sted: Teams-møte

På grunn av koronasituasjonen avholdes årsmøtet digitalt. For å delta på årsmøtet må dere melde dere på til leder@nsif.no

Forslag og saker som ønskes på årsmøte, skal være sendt til styret v/ leder@nsif.no innen 8. februar 2022.

Saksdokumenter vil bli offentliggjort på hjemmeside nsif.no senest 1 uke før årsmøte.

Saksdokumenter

Saksliste årsmøte 2022 (PDF)

Presentasjon av sak: volleyballgruppe (PDF)